Outlet
Wszystko za 7zł
            Odzież za 15zł
            Wszystko za 20zł
Waluty/Currency

Fanpage Kids Hits

Kliknij w ulubioną licencję
Violetta Odzież dla dzieci Świnka Peppa Psi Patrol odzież
Odzież dziecięca Minnie Dora ubrania dla dzieci Frozen odzież dziecięca
Monster High dla dzieci Odzież SpongeBob Ubrania dla dzieci Disney
Odzież dziecięca Myszka Miki Star Wars Gwiezdne Wojny Auta odzież ubrania
Spiderman ubrania odzież odziez dla dzieci Superman Batman
Avengers Ubrania odzież Real Madryt Oryginalna odzież FC Barcelona

Kolorowanki do druku

Zwroty i Reklamacje

Zwroty 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo do ich zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego w Kids Hits produktu prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. Odeślij zakupioną odzież w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu, a także numer konta, na które zostanie przekazany ewentualny zwrot pieniędzy (możesz do tego celu użyć formularza, który można pobrać klikając tu: formularz).
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy w jakim stanie są odesłane ubrania (czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, to pieniądze wyślemy w ciągu 7 dni od dnia wydania decyzji.
  5. Koszt odesłania zwracanego przedmiotu do Kids Hits ponosi klient.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który może stanowić podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiona odzież (lub inny towar) okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodna z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, proponowaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.
  2. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:kontakt@kidshits.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Adres pocztowy sklepu Kids Hits:

ul. Owocowa 7

64-115 Święciechowa

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.</p

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl